درخواست و ایجاد اشتراک
شرکت مهندسی شبکه گستران آریا سامانه
مسیر جاری سایت:   Skip Navigation LinksSGAS Co    »    پشتیبانی    »    استفاده از خدمات پشتیبانی

استفاده از خدمات پشتیبانی


  • پشتیبانی 7*24
  • پشتیبانی تلفنی
  • پشتیبانی ( آنلاین ) اینترنتی

شرکت مهندسی شبکه گستران آریا سامانه افتخار دارد خدمات پشتیبانی خود را در تمام 7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز در تمامی کشورهای فهرست ذیل ارائه نماید.

تمامی مشترکین شرکت می توانند از کشور محل اقامت خود با یکی از شماره تلفن های زیر تماس برقرار نموده و از خدمات پشتیبانی و خدمات پس از فروش سرویس اشتراک تلفن بین المللی خود بهره ببرند.

انگلستان :

پست الکترونیک : sales@sgas.ir

پشتیبانی : 2035142661 44 +

فروش : 1614916126 44 +

آلمان :

پست الکترونیک : sales@sgas.ir

پشتیبانی : 21138789150 49 +

فروش : 21138789150 49 +

امریکا :

پست الکترونیک : sales@sgas.ir

پشتیبانی : 8665464345 1 +

فروش : 8665464345 1 +

کانادا :

پست الکترونیک : sales@sgas.ir

پشتیبانی : 8888846153 1 +

فروش : 8888846153 1 +

استرالیا :

پست الکترونیک : sales@sgas.ir

فروش و پشتیبانی : 0283104063 61 +

فروش و پشتیبانی : 0386521778 61 +

# Country Name نام کشور Customer Support Tel.
1 Iran ایران +98 21 81 64 44 64
2 USA آمریکا +1 86 65 46 43 45
3 Canada کانادا +1 88 88 84 61 53
4 Germany آلمان +49 21 13 87 89 15
5 UK انگلیس +44 20 35 14 26 61
6 Sweden سوئد +46 01 01 99 25 89
7 Australia استرالیا +61 02 83 10 40 63
+61 03 86 52 17 78
8 France فرانسه +33 09 75 18 14 96
9 NetherLands هلند +31 08 58 88 11 89
اداری و فروش : 81644444 21 98 +
پشتیبانی : 81644464 21 98 +
نمابر : 81642021 21 98 +

نیروی انسانی آریا سامانه را جمعی از دانش آموختگان رشته‌های مختلف دانشگاهی از جمله رشته‌های فنی - مهندسی، کامپیوتر (نرم افزار-سخت افزار)، فناوری اطلاعات، شبکه، مدیریت، اقتصاد و دیگر رشته‌های وابسته تشکیل می‌دهند

برقراری ارتباط مداوم میان مدیران و کارکنان در سطوح مختلف شرکت، تقسیم کار دقیق و گسترده میان واحدها و لایه‌های مختلف بر اساس توان­مندی‌ها و علایق کارکنان، آموزش‌های برنامه‌ریزی شده برای لایه‌های مختلف سازمان از جمله فعالیت‌­های آریا سامانه در این باره بوده است.

محیط آریا سامانه طوری می باشد که کارکنان بتوانند خلاقیت و نوآوری خود را در میان جمعی موفق و رو به رشد به شکوفایی برسانند و ضمن خدمت‌رسانی به جامعه و کسب رضایت مشتریان، خود نیز به رشد و بالندگی مورد انتظار خویش دست یابند.


از آنجا که در آریا سامانه اعتقاد بر این است که پس از فروش ، رابطه بلند مدت سازمان با مشتری آغاز می گردد ، به بخش پشتیبانی نگاه بسیار ویژه ای داریم.

به همین منظور شما می توانید با بخش پشتیبانی شرکت شرکت مهندسی شبکه گستران آریا سامانه بصورت شبانه روزی ( 7 روز هفته، 24 ساعت شبانه روز و 365 روز سال ) از طریق مختلف از قبیل تلفنی ، ارسال ایمیل و به زودی از کانالهای بیشتر در ارتباط باشید.

در همین رابطه آماده دریافت پیشنهاد ها و انتقادات سازنده شما در رابطه با نحوه پشتیبانی از انواع خدمات شرکت می باشیم.

مشترکین محترم می توانند بصورت تلفنی و یا با نوشتن ایمیل مشکلات، پیشنهادها و راهنمایی های خود در خصوص سیستم تلفن بین الملل و نیز ارتباطات اینترنتی را اعلام و رفع آن را پیگیری فرمایند.


انتقاد، پشنهاد و نظرات :         شماره تلفن : 44444 816 21 98 +         آدرس ایمیل : info@sgas.ir

سیستم پشتیبانی آنلاین در حال راه اندازی می باشد.

مشترکین از طریق اینترنت نیز قادر خواهند بود ضمن کنترل میزان کارکرد و باقیمانده اعتبار خود، مشکلات فنی را در قالب Ticket به واحد پشتیبانی فنی آریا سامانه گزارش نمایند.