درخواست و ایجاد اشتراک
شرکت مهندسی شبکه گستران آریا سامانه
مسیر جاری سایت:   Skip Navigation LinksSGAS Co    »    پشتیبانی    »    پشتیبانی فنی

پشتیبانی فنی


از آنجا که در آریا سامانه اعتقاد بر این است که پس از فروش ، رابطه بلند مدت سازمان با مشتری آغاز می گردد ، به بخش پشتیبانی نگاه بسیار ویژه ای داریم.

به همین منظور شما می توانید با بخش پشتیبانی شرکت شرکت مهندسی شبکه گستران آریا سامانه بصورت شبانه روزی ( 7 روز هفته، 24 ساعت شبانه روز و 365 روز سال ) از طریق مختلف از قبیل تلفنی ، ارسال ایمیل و به زودی از کانالهای بیشتر در ارتباط باشید.

در همین رابطه آماده دریافت پیشنهاد ها و انتقادات سازنده شما در رابطه با نحوه پشتیبانی از انواع خدمات شرکت می باشیم.

مشترکین محترم می توانند بصورت تلفنی و یا با نوشتن ایمیل مشکلات، پیشنهادها و راهنمایی های خود در خصوص سیستم تلفن بین الملل و نیز ارتباطات اینترنتی را اعلام و رفع آن را پیگیری فرمایند.

انتقاد، پشنهاد و نظرات :         شماره تلفن : 44444 816 21 98 +         آدرس ایمیل : info@sgas.ir
سیستم پشتیبانی آنلاین در حال راه اندازی می باشد.

مشترکین از طریق اینترنت نیز قادر خواهند بود ضمن کنترل میزان کارکرد و باقیمانده اعتبار خود، مشکلات فنی را در قالب Ticket به واحد پشتیبانی فنی آریا سامانه گزارش نمایند.



توجه اساسی به نیازهای مشتریان، برنامه‌ریزی برای پاسخ‌گویی موثر به نیازهای شناسایی شده و در نهایت جلب خوشنودی مشتریان از همان ابتدای فعالیت آریا سامانه در دستور کار مدیران و کارکنان آریا سامانه قرار گرفته است. به همین خاطر است که عزم سازمانی نظام‌ یافته‌ای برای افزایش روزافزون میزان خوشنودی مشتریان در سطح گروه وجود دارد که توانسته است با برنامه‌ریزی دقیق برای دست‌یابی به آن، نتایج درخشانی به بارآورد.

شرکت مهندسی شبکه گستران آریا سامانه برای ارایه‌ی خدمات تلفن بین الملل از بهترین و زبده‌ترین کارشناسان و متخصصان کشور یاری گرفته است تا بتواند این سرویس را با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان خود ارایه کند و خدمات پشتیبانی موثر و کارآمدی را نیز به صورت دایمی و 24 ساعته در کلیه‌ی روزهای سال به مشتریان خود ارایه کند.