دفتر هوشمند نواتل

دوشنبه 28 دسامبر 2020

برقراری ارتباط موثر و بی‌نقص، یکی از مهم‌ترین ابزارهای رسیدن به موفقیت در هر کسب و کاری محسوب می‌شود. به همین دلیل است که بهبود مسیرهای ارتباطی برای هر سازمانی اهمیت دارد، چراکه از رهگذر آن می‌تواند فرصت‌های جدیدی را کسب کرده و دایره‌ی مشتریان خود را گسترش دهد. آریا سامانه، در راستای ارتقا خدمت‌رسانی به مشتریان خود، سرویس نواتل (سرویس تلفن ابری نوا)، یکی از راهکارهای سرویس VoIP را در کنار SIP Trunk راه‌اندازی کرده است. سیستم تلفن ثابت سازمانی که می‌تواند بسیاری از مشکلات ارتباطی این روزهای سازمان‌ها را حل کند.

نواتل چیست؟

سرویس نواتل به ارائه‌ی سرویس مرکز تلفن تحت شبکه یا IP PBX  گفته می‌شود که میزبانی مرکز تلفن در آن، توسط ارائه‌دهنده‌ی سرویس انجام می‌شود. به این ترتیب تمام مسئولیت‌های سخت‌افزاری، نرم‌افزاری و نگهداری بر عهده‌ی ارائه‌دهنده‌ی سرویسVoIP  است و برخلاف SIP Trunk نیازمند سرمایه‌گذاری کلان برای خرید تجهیزات و نگهداری نیست.

ویژگی های منحصربه‌فرد نواتل

  • امکان استفاده از شماره‌های اختصاصی
  • راه‌اندازی مقرون به صرفه و پایین بودن هزینه‌های عملیاتی
  • خدمات پشتیبانی قابل دسترس و آسان
  • قابلیت‌های ارتباطی گسترده
  • امکان مقیاس‌پذیری به دلیل وجود ارتباطات Cloud
  • مدیریت تماس‌های ورودی به شکل بهینه‌تر
  • کاربری ساده و آسان که بدون نیاز به آموزش خاصی می‌توان از خدمات آن استفاده کرد
  • تضمین ایمنی ارتباط
  • ارسال و دریافت پیام و فایل چندرسانه ای از طریق اپلیکیشن نوا
  • فعالسازی صندوق صوتی
  • فعال سازی منشی تلفنی
  • قابلیت ایجاد اعمال شرط بر روی تماس، صف تماس، اولویت تماس، تعقیب تماس
  • امکان انتقال تماس
  • امکان ایجاد صف تماس
  • کاهش هزینه های تماس بین المللی
  • پرداخت صورتحساب به صورت آنلاین
  • ارتباطات رمزنگاری شده و امن
  • امکان تعریف منوی صوتی خودکار به هر تعداد
  • دارای نرم افزار اختصاصی بر پایه اندروید، iOS  و ویندوز
  • راهنمایی افراد برای دسترسی به بخشهای مختلف سازمان با زمانهای مختلف
  • مقیاس پذیری با اندازه کسب و کار
  • قابلیت ذخیره تماس و شنود قانونی برای صاحبان کسب و کار
  • قابلیت اشتراک گذاری یک خط تلفن بین چندین دستگاه
  • امکان تغییر هدایت تماس با توجه به زمان بندی های گوناگون
  • پاسخگویی خودکار چند سطحی به تماسهای ورودی با زمان های مختلف
  • امکانات متنوع و پیشرفته مثل: کانال های تبلیغاتی و مشاوره که مشترک می‌تواند با استفاده از آن، در ماه نخست بصورت رایگان محصولات خود را تبلیغ کند و مشتریانش هم از همان کانال میتوانند با شرکت مورد نظر ارتباط برقرار کنند.
  • تماس تصویری با کیفیت بالا
  • مکالمات بین‌المللی ارزان و باکیفیت
  • پنل فکس آنلاین (به زودی)
  • چت درون سازمانی و انتقال فایل
  • برقراری تماس با کیفیت HD
  • پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته
  • دسترسی آسان در هر کجا و هر زمان
  • دسترسی به چندین شعبه، فقط با یک خط
  • ارتباط و مدیریت کارکنان از راه دور (دورکاری)
  • برگزاری کنفرانس‌های صوتی (و به زودی تصویری)

چگونه این سرویس را تهیه کنیم؟

برای خرید آنلاین این سرویس می‌توانید با بخش فروش آریا سامانه از طریق شماره تلفن (02181644444) ارتباط برقرار کنید تا همکاران ما در این بخش شما را راهنمایی کنند.

نظرات کاربران

آریا سامانه

تهران، خیابان شریعتی، سه راه طالقانی ابتدای خیابان خواجه نصیر الدین طوسی پلاک 247 ساختمان مهندسی شبکه گستران آریا سامانه کد پستی: 1611613611

logo-samandehi

No. 247, Shabakeh Gostarane Arya Samaneh Building Khajeh Nasir Tousi St Taleghani St Shariati St Tehran, Iran postal code: 1611613611

E-mail : info@sgas.ir

Administrative and selling : +982181644444
Fax : +982181643090
Support : +982181644464